Nouveau Riche Music Blog


Skinto
november 7, 2013, 17:03
Filed under: Blog

Op vrijdag 15 november verschijnt de nieuwe labelcompilatie van Nouveau Riche. Tijdens deze unieke en eenmalige wildernis verzorgt héél Nouveau Riche een showcase waarbij nooit eerder gehoorde tracks in je oor komen. Óók staan alle nieuwe mannen deze avond op het podium en jij kunt daar bij zijn!

Illuminatie, maar hoe zit dat dan? De ‘Oude Garde’ kenden jullie natuurlijk al! Maar we hebben nieuw vlees in de kuip want Nouveau Riche groeit! In aanloop naar dé Labelparty krijgen jullie om de dag een introductie van deze nieuwe guy’s. Vandaag: Skinto!!

IMG_7305-2nd

Deze goedlachse en altijd blije rapper staat strak van de positieve energie. Skinto bewandeld al langere tijd de muzikale wereld… Zijn vader, een reggaemuziekant, leerde hem al jong zijn stem te gebruiken. Toen hij onderdeel was van TK-Jive en wereldberoemd in de Bijlmer voelde ook TMF Kweekvijver deze hype. Deze Caribbean hiphop boyband was echter niet Skinto’s echte sound, zijn energie was té groot voor deze samenwerking en ging solo. In samenwerking met Zwart Licht is hij mede verantwoordelijk geweest voor de grime en dubstep introductie in ons land. Skinto ging naar Engeland en raakte geïnspireerd door onder andere Dizzee Rascal. Zijn éérste CD was van The Prodigy en deze inspiratie resulteerde in de track ‘Vuurstarter’.

Na de tracks ‘Vuurstarter’ en ‘Roekeloos’ schoot hij in 2011 zijn 3e EP ‘Speeltijd Is Over’ de wereld in. Deze gulle man, zoals hij is, geeft zijn EP gewoon weg en krijg je hier for free! Skinto speelde met N.E.B.U.L.O.N. een collectief van Zwart Licht, Skinto, NoizBoiz en D.Lipps podia en festivals hélemaal kapot! Skinto gaat als een raket! Zijn laatste track, in samenwerking met Stepherd, is een Gat in de Vloer en is sinds dien is hij officieel een part of the Nouveau Riche!

Deze pyromaan laat je vlammen, springen, raven en gaat helemaal ham! Verwacht op het nieuwe Alziend Oor II; track 4. Skinto – Reefteef een ongekende en opzwepende chaos en geklaag van je buren!

Een paar dingen die jullie nog niet wisten en nu wel..

Wie zou je graag ontmoeten?

Ik zou Katja Schuurman willen ontmoeten en voor haar koken, afwassen, druiven voeren en de hele dag romantische films met haar kijken.

En ook zou ik Jason Derulo’s ouders willen ontmoeten en eieren in hun gezicht willen gooien omdat zo’n irritante en waardeloze zoon hebben gemaakt.

En Kanye West zou ik een knuffel willen geven en naar Disneyland brengen, want hij is altijd zo boos op de wereld.

Wat ligt er nu onder je bed?

Niet echt veel…

Alleen een koffer van mijn neef die ik al jaren heb. Hij is die nog steeds niet op komen halen omdat hij me nog geld moet betalen. Haha!

En heel veel Redbull blikjes!

Grootse Ergernis?

Jason Derulo, suikervrije Redbull, Reggaeton en Dj Khaled. En mensen die geen kauwgom van je aannemen terwijl ze het echt nodig hebben.

Langzame internet, Facebook event uitnodigingen, Candy crush en rozijnen.

Heb ik al Jason Derulo gezegd?

Afwassen en afstandsbediening zoeken…

Jason Derulo, Jason Derulo, Jason Derulo en Jason Derulo.

Bellen, zorgverzekering betalen, mensen die niet snappen wanneer je sarcastisch bent, mijn verjaardag, naar festivals gaan waar ik niet moet optreden, selfies, soep eten, geld op mijn OV kaart zetten, een boete krijgen van een conducteur omdat je geen geld op je OV kaart hebt gezet. Enz enz

Ik kan een heel boek schrijven met ergernissen.

Hoe zie jij de toekomst?

Zoals hij komt, ik houd het lekker spannend!!

Als ik aan 1 ding een hekel heb dan is het plannen, ik zie mijn toekomst als een never ending story. Als ik een jaar of 60 ben ga ik me laten invriezen, totdat ik een verjongings kuur kan nemen. Dan ga ik weer muziek maken en de wereld overnemen.

Wat is je beste herinnering?

Zelf heb ik er ook over na zitten denken. Wat is mijn favoriete herinnering tot nu toe? Eigenlijk zijn het er wel meer, maar ik denk in elk geval met een gelukzalig gevoel terug aan een keertje toen mijn moeder naar mijn optreden was gekomen. Zij vond mijn harde muziek helemaal niks maar ik was SUPERBLIJ dat zij er was om mij te zien rocken op stage.

Skinto collage

Volg Skinto op Twitter voor meer tweets over ergernissen en hilarische updates. Like’m op Facebook en kom naar de ‘Boaz van de Beatz presents: NOUVEAU RICHE MUSIC’, dan krijg je een handtekening!


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

