Nouveau Riche Music Blog


Nieuwe track Steph – Getto
juni 9, 2010, 01:06
Filed under: Overzicht

Couplet 1:

ik ben niet gangster verre van een wangster
kom niet testen mattie op gekenkert
hoe wil je het hebben een stoel op je smoel
ben te cool om te vechten te lui om te rennen .
toch breng ik ellende elke dag van je kalender
ja ik zeg je het gaat van zelf skop veel stennis
trap het 2x zo hard als een tandem .
mensen die me chekke kunne het nie hebben.
( en hoe komt dat dan ) want ik ben niet random.
zo niet als je alledaagse mensen.
jij bent zo’n typ die beland in de cel uhu.
zij zeggen steph let op je tellen.
jou gedrag dat brengt je niet verder.
zij zeggen dat alsof ze me kennen.
nou fok jou want me mentaliteit is.

Ref:
Ghetto ghetto
yeah ik ben ghetto ghetto
fok jou k ben ghetto ghetto
uh ik wil een 8.6 veel kip en een bigbooty
2x

Couplet 2:
ik kan het niet helpen
als ik mij aanpas word ik nog erger
kaka kakker gedrag voelt niet lekker
(he ff aanpassen jij man ) never.
ik kan niet mee met de kudde ben een herder. (potverdomme)
noem me stepherd de shepperd. (tuurlijk)
ik ben ghetto en handig,
ben zo handig ik zeg je huis op stelte.
ben zo ghetto ik heb me broek op me enkels.
kapper in de box zo ghetto vind je nergens.
ik rock dreadlocks yep dat vind ik netjes.
arfo ook maar dan zeggen ze ( Zwerver).
je geeft me niet te eten dus fok je gemekker.
hou je mening maar voor je zelluf.
ik heb nog maar 1 ding te zeggen.
fok jou want me mentaliteit is.

Ref:
Ghetto ghetto
yeah ik ben ghetto ghetto
fok jou k ben ghetto ghetto
uh ik wil een 8.6 veel kip en een bigbooty
2x

Steph volgen?

http://www.twitter.com/stepherd


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

